Om onze klanten optimaal te helpen in hun dagelijkse activiteiten werken wij samen met softwarepartners, die een meerwaarde betekenen.
AcceptEmail
iCredit is de Belgische verdeler van AcceptEmail, de elektronische standaard voor het betalen van rekeningen, die gebruik maakt van de kracht van e-mail. AcceptEmail is de digitale versie van de papieren overschrijving: een innovatieve betaalmethode, een effectieve ondersteuning in het herinneringsproces en bij marketingcommunicatie. meer info
Isabel
iCredit is reeds verschillende jaren Isabel partner. Hierbij ondersteunen wij bedrijven in het automatiseren van het betalingsproces met Isabel 6.
Isabel Corporate Synchroniser (ICS) is bestemd voor bedrijven die betaal- en rapportbestanden (CODA) op een geautomatiseerde wijze wensen uit te wisselen met Isabel 6. Dankzij Isabel Corporate Synchroniser kunnen bedrijven grote delen van hun financiële waardeketen automatiseren door doorgedreven integratie van Isabel 6 met hun interne toepassingen. meer info
Twikey
Twikey maakt het starten met domiciliëringen eenvoudig en snel voor alle partijen. Ze werken samen met banken, ERP & CRM software leveranciers om e-Mandaten mogelijk te maken voor uw organisatie. Twikey beantwoordt aan de meest strikte bancaire veiligheidsnormen. Meer dan tienduizend bedrijven en consumenten gebruiken Twikey reeds voor het tekenen van contracten en mandaten.