Bij AcceptEmail ontvangt de klant een digitale factuur of herinnering als e-mail in zijn mailbox. Met slechts enkele muisklikken wordt het bedrag via hun eigen bank overgeboekt. De klant is altijd op de hoogte van de status van zijn betaling: de originele e-mail (blauw) verandert van status wanneer de factuur bijna vervalt (oranje) en wanneer deze is betaald (groen). De verzender kan dit zelf laten instellen.

AcceptEmail is gemakkelijk te integreren en vergt geen extra investeringen in hardware, want de applicatie is volledig web-based (ASP/SAAS). Hierdoor zijn er bovendien geen onderhouds- en beheerskosten en AcceptEmail vrijwel meteen gebruikt worden. Rapportage geeft u inzicht in de verzonden facturen en laat u werkelijk volgen hoeveel ontvangers de factuur hebben ontvangen, geopend, aangeklikt en betaald.

Telecom providers, verzekeraars en energiebedrijven sturen klanten een AcceptEmail met het verzoek het openstaande bedrag te voldoen. Uitgevers zetten AcceptEmail al in voor het werven van nieuwe abonnees. Webshops die met betalen achteraf meer omzet halen bieden AcceptEmail als betaalmethode aan. Incassobureaus helpen debiteuren vriendelijk, snel en gemakkelijk te betalen via call centers. Reis- en ticketorganisaties kunnen tijdens een telefoongesprek met hun klant onmiddellijk het voorschot of de totale reissom afrekenen, wat zeker voor last-minute boekingen goed werkt. In de B2B sector is AcceptEmail een uitstekende methode voor spoedbetalingen.

 

Uw voordelen:

  • Door de koppeling met internet betaal-applicaties weet u direct of betaling door uw klant is geslaagd.
  • Voorkomt administratieve fouten. Door slimme koppelingen zijn de relevante betaalgegevens automatisch bij de bank ingevuld.
  • Ondersteuning voor alle Belgische Banken & betaalmethoden.
  • Spectaculair goedkoper dan factureren en herinneren op basis van traditionele methodes
© 2019 - iCredit Motionmill webdesign, seo & internet services
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
iCREDIT